Згідно зі статтею 10 Закону України «Про захист прав споживачів» та Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культуро-освітніх закладах у разі скасування, переносу концерту або зміни заходу споживачі мають право повернути попередньо придбані квитки.
Варто врахувати, що поверненню підлягають лише гроші за квитки. Оплачені організаційний збір або ж доставка квитків, якщо вона була замовлена, не повертаються. Відповідно ці гроші не включаються в розмір суми яку мають повернути.
Алгоритм повернення квитків та сплачених за них коштів:
1. Для повернення квитків необхідно встановити, хто є організатором заходу, і саме до нього в подальшому звертатися з вимогою повернути ваші гроші.
2. Потрібно написати письмову заяву в 2-ох примірниках. До заяви потрібно прикріпити квиток, чек, паспортні дані (часом просять копії, але це не обов’язково). Перший примірник – надається організатору заходу, на другому, який залишається у споживача, – ставиться відмітка про прийняття. Якщо не хочуть приймати письмову заяву – надішліть на поштову адресу організатора заходу рекомендованим листом з повідомленням про вручення або електронну адресу організатора. У такому випадку у Вас буде документальне підтвердження факту направленні та/або вручення Вашого звернення організатору.
3. До повернення підлягає вся сума за квиток, за сервісний збір оператора або за доставку тощо не буде компенсації.
4. Якщо придбаний квиток був «акційний» і вам відмовляють в поверненні грошей за такі квитки – це порушення. Гроші за «акційні» квитки зобов’язанні повернути у звичайному порядку.
Якщо відповіді на вашу заяву немає або кажуть, що її загубили, потрібно звертатися до Управління захисту споживачів Держпродспоживслужби.